Vegasoft, bilişim sistemleri alanındaki uzmanlığını iş süreçlerindeki deneyimi ile birleştirerek Servis Operasyonlarının Yönetimi ve Satış Sonrası Hizmetler konusunda uzmanlaşmış, ulusal ve uluslararası pazarda kuruma özel çözümler sunan bir yazılım firmasıdır. 2011 yılından bu yana ispatlanmış projelere imza atan Vegasoft her biri kendi alanında deneyimli teknik ekibi ile, müşteri ihtiyacını uçtan uca analiz ederek müşteriye özel anahtar teslim yazılım çözümleri geliştirmektedir.
Vegasoft web tabanlı ve mobil uygulamalarla Satış sonrası hizmetlerin takibi ve yönetimi konusunda müşterilerine işlerini geliştirmeleri için yardımcı olmakta ve rekabetçi bir avantaj kazandırmayı hedeflemektedir.
Analiz ve Proje Yönetimi.
Her işletmenin iş süreçleri birbirinden farklıdır. Bunun için öncelikle süreçleriniz en ince ayrıntısına kadar analiz edilir, tüm ihtiyaçlarınız net bir şekilde tanımlanır. Uygulama için gerekli olan altyapı ve donanım ihtiyaçları belirlenerek gerekli çözümler sağlanır. Firmanızın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda Yazılım geliştirme süreci başlar. Test ve geri bildirim sürecinden sonra uygulamanın devreye alınması ve kullanıcı eğitimleri ile proje süreci tamamlanır.
Yazılım Geliştirme.
Servis Yönetimi, birbiri ile ilişkili birçok karmaşık süreçten oluşmaktadır. Vegasoft tüm bu karmaşık servis süreçlerinizi tek bir yazılımla yönetmenize Yardımcı olacak web tabanlı uygulama ile internete erişebileceğiniz her yerde Firmanızın teknik servis operasyonlarının takibini ve yönetimini sağlar. Bir veya daha fazla sayıda teknik servisi, merkez servisi ve merkez yönetimi lokasyon bağımsız tek bir noktada birleştiren bir platform sunar.
Altyapı ve Donanım Desteği.
Uygulamaların Çalışabilmesi için Gerekli Altyapı ve Donanım Desteği; Uygulama için gerekli sunucu ve alt yapınının kurulumu ve yönetimi için vakit ve kaynak ayırmak istemeyen müşterilerimize kendi sunucularımız üzerinden uygulamaya erişim ve kullanma imkanı sağlanabilmektedir. Serverların kurulum, bakım, yedek alma ve güncellemelerinin yapılması, Sunucuların ve uygulamaların istenilen performansta çalışabilmesi için düzenli kontrollerinin sağlanması, Uygulama için gerekli toplu veri düzenlemeleri ya da veri girişleri yapabilmesi sunduğumuz hizmetler arasındadır.
Mobil Uygulamalar.
HTML5 ve Boostrap teknolojisi kullanılarak geliştirilen mobil uygulamalarla İOS, Android akıllı telefon ve tabletlerden uygulamaya erişim, sahadaki işlerin eksiksiz kayıt altına alınması, iş takibinin kesintisiz yapılması sağlanır.
Müşterilerimizin başarısını bizim başarımız kabul ediyoruz. Bunun için öncelikli hedefimiz işlerinizi daha başarılı yönetmenize yardımcı ve başarılı projelerinizin ortağı olmak. - Onur Gümüş - Yönetici
Entegre süreçlerinizi tek bir yazılımla doğru şekilde yönetin, karlılığınızı arttırın.
- Doğru Teknisyenin doğru zamanda doğru yerde olmasını sağlayın, Teknisyenlerin planlanması ve yönetilmesi içi gereken süreyi ve maliyetleri azaltın.
- Mobil Uygulamalarla teknisyenlerinizi sahadayken yönetin, sahadaki üretkenliklerini arttırın.
- Anlık veri akışını sağlayın, beklemeleri ve kağıt çıktıları ortadan kaldırın.
- Müşterilerinizi daha iyi tanıyın, Müşteri İhtiyaçlarını Öngörün, Müşteri Memnuniyetini Arttırın.
- Süreçlerinizi basitleştirin, işlerinizi ilk ziyarette tamamlayın, müşteri geri dönüş ve şikayetlerini azaltın.
- Yedek Parça ve stok yönetimini doğru yapın, sahadaki servis maliyetlerini büyük ölçüde azaltın.
- Servis operasyonlarından anlık bilgi alın, gerçek zamanlı izlenebilirlik sağlayın ve zaman kayıplarını ortadan kaldırın.
- Kritik süreçlerinizi saniyeler içinde raporlayın, karar verme etkinliğinizi arttırın.
- Çoklu dil desteği ile yurt dışındaki lokasyonlarınızı da tek bir veritabanında takip edin, yönetin.
Görmek yönetmektir, Servis operasyonlarınızı tamamen izlenebilir hale getirin, işinizi daha iyi yönetin
Çalışma Arkadaşlarımız